Podczas realizacji każdego projektu szkoleniowo - doradczego kierujemy się poniższymi wartościami:


  • Indywidualne podejście do każdego Klienta i każdego projektu - budowanie długofalowej strategii ukierunkowanej na osiągnięcie zakładanych celów
  • Nastawienie na efektywność biznesową realizowanych projektów szkoleniowo – doradczych
  • Podczas realizacji projektów przestrzegamy najwyższych standardów szkoleniowo – biznesowych
  • Innowacyjne i kreatywne podejście do prezentowanych rozwiązań oraz realizacji projektów zleconych przez Klienta
  • Trenerzy - praktycy z bogatym doświadczeniem szkoleniowym i biznesowym


Jeżeli powyższe wartości są dla Państwa również istotne, to jesteśmy firmą, która spełni Wasze oczekiwania.


Właściciel firmy Rafał Brożyna jest Certyfikowanym Coachem ICC i Konsultantem MindSonar oraz od kilkunastu lat z sukcesami działa w branży outsourcingu sprzedaży i obsługi klienta, gdzie zbudował i kierował działami szkoleń oraz jakości między innymi w Arteria S.A., Call Center Poland S.A., ContactPoint sp. z o.o.

Ponadto jako wieloletni praktyk branży Call/Contact Center od 2010 roku zasiada w Jury Telemarketera Roku.