W celu opracowania najbardziej efektywnego i dostosowanego do Państwa potrzeb programu szkolenia, jak również programu szkolenia dopasowanego do oczekiwań przyszłych uczestników, realizujemy szkolenia w oparciu o następujące działania:


I ETAP „Analiza potrzeb szkoleniowych”

  • Spotkanie z Klientem - analiza potrzeb i oczekiwań Klienta
  • Diagnoza przedszkoleniowa
  • Przygotowanie wstępnego programu szkoleniowego
  • Drugie spotkanie z Klientem (ewentualnie kontakt telefoniczny lub e-mailowy) - doprecyzowanie programu szkoleniowego
  • Pre – test (sprawdzający jaki jest poziom uczestników przed szkoleniem) – do uzgodnienia z klientem

II ETAP – „Przygotowanie szkolenia”

  • Rozmowa z wybranymi pracownikami firmy (opcjonalnie)
  • Przygotowanie ostatecznego programu szkolenia. Opracowanie dopasowanej do klienta metodologii i strategii szkolenia
  • Przygotowanie materiałów szkoleniowych w oparciu o wcześniejszą analizę - ćwiczenia i warsztaty - testy - podręczniki dla uczestników

III ETAP„Realizacja szkolenia”

  •  Szkolenie realizowane jest w modelu 20% teoria - 80% warsztaty.

IV ETAP„Wnioski i działania poszkoleniowe”

  • Poszkoleniowy raport Trenerski
  • Ewaluacja w formie superwizji i/lub spotkania poszkoleniowego
  • Post – test (sprawdzający na ile wiedza uczestników z przed szkolenia zmieniła się do okresu po szkoleniu) - do uzgodnienia z klientem
  • Coaching i mentoring poszkoleniowy przy stanowisku pracy uczestnika szkoleń - do uzgodnienia z klientem