Podczas realizacji każdego projektu szkoleniowo - doradczego kierujemy się poniższymi wartościami:
- Indywidualne podejście
do każdego Klienta i każdego projektu - budowanie długofalowej strategii ukierunkowanej na osiągnięcie zakładanych celów
- Nastawienie na efektywność biznesową realizowanych projektów szkoleniowo – doradczych
- Podczas realizacji projektów przestrzegamy najwyższych standardów szkoleniowo – biznesowych
- Innowacyjne i kreatywne podejście do prezentowanych rozwiązań oraz realizacji projektów zleconych przez Klienta
- Doświadczenie szkoleniowe i biznesowe - zrealizowaliśmy projekty dla firm z wielu branż
Jeżeli powyższe wartości są dla Państwa również istotne, to jesteśmy firmą, która spełni Wasze oczekiwania.
Właściciel
firmy Rafał Brożyna jest Certyfikowanym Coachem ICC i Konsultantem MindSonar oraz od kilkunastu lat z sukcesami działa w branży outsourcingu sprzedaży i obsługi klienta, gdzie zbudował i kierował działami szkoleń oraz jakości między innymi w Arteria S.A., Call Center Poland S.A., ContactPoint sp. z o.o.
Ponadto jako wieloletni praktyk branży Call/Contact Center od 2010 roku zasiada w Jury Telemarketera Roku.